Kom hem från Ems nu! Vi har ätit gott ute ...

img_2576 (MMS)

Kom hem från Ems nu! Vi har ätit gott ute i trädgården, legat på en filt och pratat om våra liv, tills vi började frysa! Då gick vi in och provsmakade kakorna som Emma bakat till sitt kalas! Så. Jävla. Goda!! :) sen fyllde vi på iphonisarna med bra musik (min lista behövde en uppfräschning!!) sen gjorde vi ngt vi aldrig borde gjort, solade, FYFAN vad varmt! Värsta ngnsin, tror jag! Men bruna och fina blir vi :) Linda kom lägligt och kunde skjutsa hem oss till emma igen, jag tog med Max för att ha sällskap på hemvägen, myskillen! Pussade sönder emma och mig när vi grät till filmen, men hur kan man inte göra det (dear john) ?? :( på hemvägen var Max betydligt mer mörkrädd än jag! Men han inger respekt ändå, ingen som möter oss vet vilken mjukis han är!! :) Nu ska jag bli uppmuntrad av 2 1/2 men! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0