Klockan är för mkt, jag vet! Men har spe...

Klockan är för mkt, jag vet! Men har spenderat de 2-2,5 senaste timmarna med en lur intill örat! Lisa och jag, eller mest jag har skvallrat och pratat så mkt skit att jag knappt vet vad jag heter längre, men det var så jävla skönt! Känner mig 20 kg lättare helt plötsligt! Regnet slår mot fönsterbrädan, det var mysigt tills för 3 minuter sen då jag kollade klart.se! Kommande två veckor! Som KALLAST 5 grader! Nee inte 15 eller 25! FEM! Bara jag som känner att jag vill springa och kräkas och samtidigt gråta som en bebis! Kan dock som VARMAST bli 18! Aah, varmt (med så mkt ironi att jag vill kräkas ännu mer) fyfan! Vadå har sista utekvällen med bara ben precis passerat?! Fuck no!!! Jag stoppar huvudet under täcket och gråter nu! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahah va kul! Tänk om vi hade stött på varandra :D



A, vi är i utanför västervik, djursnäs heter det, jättemysigt :D



Hoppas du får en mysig tisdag snygging :D

PUSS

2010-08-24 @ 13:41:40
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: emma

haha de var ju DIG jag tänkte på när jag skrev om trasan :D vet hur mkt du älskar dom ;D puss påre!

2010-08-24 @ 17:19:38
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0