Iphone 4!

För trött för att sova och har precis dragit igenom favoritlistan på bloggar...

En update vad gäller iphone 4! Snackade med ett as på jobbet (användarstöd för dem som inte hängde med på den) Som är jävligt smart, med på det senaste osv, fan ni hajjar jag behöver inte säga mer.. Han har 3gsen och 4an, enligt honom så är det 3 grejer som är bättre med 4an, det är bättre batteritid, bättre kamera (säger sig självt att 5 megapixel är bättre än 3) sist är skärmen aningen bättre. Han sa att man ABSOLUT inte bör "byta upp sig" om man har 3gsen! Jag lyssnar självklart på Ronny då jag anser att den inte ens är snyggare....





Självklart skulle jag köpt vit isåfall, men är den inte lite för fyrkantig? rätt snygg baksida som är glasad som framsidan (pillade lite på ronnys, synd inte bra på bilden) men gissa hur flottig?




Nej jag håller mig till min fina bebis! Vit, mer rund och alldeles alldeles perfekt! HA! :)




Varför lägga ut runt 7000 kr för en lite bättre kamera?



Tips från coachen vet ni! haha.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0