Goooooomorrron!



Lyllos mig som hade nattgäst! :)



När han inte låg halvt på mig för att han frös och inte fick komma under mitt täcke, så låg han upp och ner med tassarna rakt upp i luften, eller och praktiskt taget höll om mig, eller så låg vi ända mot ända, men hela natten på mina kuddar, aa han är inte helt fel den där killen alltså! På bilden är han assur för att jag gick upp och tände lampan....


Dock kanske jag hellre har en stor och stark arm runt midjan, lika hårt när man somnar som när jag vaknar och när jag vänder mig om mot ansiktet får jag en puss i pannan och en mörk röst som frågar så att jag mår bra.. sen kan man kramas hela dagen, om man vill det.
NEEEEEE! Boooooooort med alla dessa tankar nu, fuck låt mig va. aaaaaaaaaabstinens. 



Jag mmsar en bild på outifttan idag (som hanapee) skulle skrivit, hon är fan ASrolig förresten, haha! Läs den bloggen! Ska fan läsa lite nu så jag blir på toppenhumör!



Ikväll blir det spinning och mys med Lisen!


Ha en asgrym dag!

CIAAAAAAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0