:(

Sorry för allt klagande, men allt är skit just nu.


Syster mår bättre, fick komma hem för ett par timmar sen, känns skönt! Man blir ju så jävla orolig.
Älskar dig, syster.

Pratade med killen som hade kräftskivan förut, han var helt knäckt, totalt förstörd. jag har inga ord för det som hände, jag känner mig så tom. Man får en tankeställare.. :(

När jag kom hem från rundan satt mamma och grät, orkar inte gå in på anledning.


Och så pratade med bästavän precis, som var knäckt, fått veta en jättetråkig sak i familjen...


VAD ÄR DET HÄR FÖR JÄVLA SKÄMT?!?!? Jävla helg, jävla måndag, jävla helvetes skit.

I morgon åker jag till Emma, vi ska stänga in oss och göra ingenting, jag orkar inte prata med ngn annan.


fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästavän? är det syster min du menar?

2010-08-18 @ 17:51:48
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0