Dag nr 1 på semestervecka nr 3

Angående rubriken så låter det ju "värre" än vad det är, man skulle lika gärna kunna säga att jag har haft 2 veckors semester och har 2 kvar, då känns det mkt bättre, snacka om att lura sig själv. :)


Vilket härligt väder vi har, va? Det stavas S P Ö R E G N ! Men det hindrade inte mig, det gjorde inte träningsvärken heller! Så jag drog på mig träningskläder och gav mig ut, sprang en timme! Första 5-10 minuterna var det skitirriterande att det regnade SÅ mkt, men när man väl blivit genomblöt, så var det bara att gilla läget och köra.. Förutom att mina ben gjorde sjukt ont, så var det skönt och gick bra!


Nu ska jag hoppa in i duschen, ska åka in till min bästa vän och spendera kvällen med henne! Vi ska ut och käka middag, skvallra och se på bio! Vet dock inte vad för film, men vi hade 3-4 förslag igår så vi får se hur det går att bestämma oss :P


Puss på re :)






Dagens skickar jag från telefonen sen.. :)



Förresten, jag är sugen på en iphone 4! Köpte 3gsen för 5 mån sen dock.... Men mammas Micke vill ta över min om jag köper ny, aaaah vad det lockar, dock har jag hört att dem sålde slut på en dag och att leveransen nu ligger på 4-6 veckor... eller? Vit går iallafall typ inte att få tag på, jag vill ha vit! min nu är vit, såå snyggt!

hmm, tål att funderas på detta!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst m.m :)

Jag vill med ha iphone 4!!! Verkligen :D:D en vit, den ska komma i september, så funderar på att vänta tills dess, hihi.. Vet dock inte vad jag ska ha för abg, telia har ju max 25,fri surf (dock bara 1GB vilket är sjukt lite) för endast 98:- i mån, 170:-/mån för 16gb o 200:- för 32gb, ja vill ha 32gb :D:D

2010-08-03 @ 22:04:05
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0