Biomys och så!

Tjipp och godkväll!

 

Jag är precis hemkommen från bio och middag med min Emma! Vi har haft såå mysigt! Åkte först till maxi och intog käk, eftersom vi inte kom riktigt överens om vad vi ville äta :P Sen åkte vi tillbaka, tog en tur till solarieöarna och vidare ner till bion! Knight and day såg vi! Den var rolig, men allt annat i biosalongen var också kul, så det blev en skrattfest! :D Efter bion gick jag hit, till Linda och Dannes soffa, men här ska jag inte sitta länge till, vi ska ut på en pw! Skulle hellre springa, men det får jag göra i morgon!

 

Imorgonkväll är fortfarande lite oklart, jag gör vad min Emma vill göra, så vi får se! Vi ska ju fira att hon går på semester... och att jag börjar jobba? eehm. Äsch jobbar ju bara en vecka och sen har jag en till ledigt, tillsammans med Emma dessutom, wiiihuu! :)

 

Igår var vi på varvet som sagt! Först åkte vi till Norrpan, käkade gott och jag shoppade (trots att jag inte har råd) har aldrig tänkt så innan, att jag inte har råd, på riktigt. men nu har jag på riktigt inte råd. Måste lyfta luren och ringa min kära pappa och tycka lite synd om mig själv.... =/



Jag har förresten streckt vänstra skinkan och har som ständig krampkänning i högra vaden... väldigt skönt, men så blir det när man tränar, varje dag, men jag tar inte tillbaka det jag tidigare skrivit, varje dag bör man röra på sig på ett eller annat sätt, okej, förutom söndagar!

 

Nuuu ska vi gå! Bilder och annat kul kommer i morgon!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0