Bara ett till..

Vet att jag skrivit mkt idag, men ett till orkar ni! :)

Nu är jag hemma och har bäddat ner mig, trött som satan är jag och har ställt klockan på 7.30 för att springa en timme, börjar inte förrän 11.15, men måste åka 9.55, jaa men säg att jag är duktigt då?!


Humor kommer nu, alltså inte askul så ni kommer garva, men ni kanske kommer småle, det var iallafall lite kul när det hände..


Under typ hela dagen från och till har Frida berättat roliga minnen från hennes Ayia Napa resa! Bland mkt annat berättade hon ett raggningsknep som killarna körde som hon gick på inte mindre än 5 ggr!!
Dem sa "har du lösögonfransar?!" och ville sedan att hon skulle blunda för att sedan hångla upp henne. bra knep guys, or not. Iallafall, så stod jag och pratade med Fia och hm, just det, sandra heter hon (ALLA på jobbet har ju lyckats byta plats medan jag haft semester så endel jag sitter med har jag aldrig sett typ...) Så kläcker den där Sandra "är dina ögonfransar äkta?! dem är så jääävla långa och täta" Fia, som var med när frida drog sina rövarhistorier, och jag tittade på varandra varpå jag svarar med.. "raggar du på mig kvinna??" det gjorde hon såklart inte... men lite komiskt vare, iallafall när vi var trötta. :)



Nu ska jag somna till ngt bra på tvn!





 -Nej jag är inte naken.



Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0