Bäddade rent min säng igår och även om...

Bäddade rent min säng igår och även om jag mådde skit och pga att jag var orolig hade svårt att sova så var sängen skön, riktigt jävla skön, mjukt, tjockt och lent täcke ( fråga dem som känner mig, duntäcke även på sommaren ) precis lagom svalt, nya sköna kuddar! Men idag, precis samma säng, lika svalt, samma täcke, samma kuddar... idag är det oskönt, känns inte alls bra, vänder och vrider och trivs inte i ngn position.. Jag vill somna nu. Men tänker för mkt på sållning, att jag ska sålla bort människor som är dåliga för mig.. Fortsätter och utvecklar i morgon! Nu ska jag krama kudden, i vanlig ordning. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst m.m :)

Hoppas du inte tänkt sålla bort mig.. :) Saknar dig massor! Läste precis igenom dina senaste inlägg, va äre för skit som händer hela tiden, gud va tråkigt :(



puss&kram <3

2010-08-18 @ 17:48:34
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0