30/8

Japp augusti börjar lida mot sitt slut, men med tanke på hur kall luften faktiskt blivit ute så känns det bara rätt, även om sommaren gärna hade fått vara lite längre, men jag tänker inte varken klaga eller deppa för jag orkar liksom inte lägga min lilla energi som jag har just nu på att klaga på att hösten kom för fort, höstmodet är snyggt, det är bra punkt



Igår var det konstigaste på länge, herregud. Jag som är tävlingsinriktad och älskar att vinna är rätt glad just nu. Eller jag vet inte om glad är rätt beskrivning på känslan, jag vet helt enkelt inte alls hur det känns.





Jossan och jag ska se på the last song nu, vi kommer gråta enligt Linda...


Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0