Blandade känslor!

Jag är sjuk, hes och hostig, det är inte ok. Men jag är på bättringsvägen och snart är alllllt som vanligt igen så det vill jag inte skriva om.


Jag vill snabbt bara skriva om en skön, härlig, mysig, bra och heelt grym känsla jag har i kroppen nu,
jag har varit med min bästa vän, vi åkte runt i flera timmar, bland annat ut till gryt som ger mer vår och sommarkänslor än ngt annat, vi pratade om livet, det som varit (bland annat alla bygdegårdsfester och allt vad dem inneburit) och allt roligt vi haft, men jag avbröt oss mitt i allt med att säga att vi tänker framåt istället, eller på det som händer just nu. För även om vi mått bra och haft sjuka bra stundet förut så är det ju inget vi behöver tänka på nu, vi får goodfeelings men det får vi om vi bara tänker på förra helgen också. Eller om vi tänker på kommande sommar eller kommande helg som båda ska bli bra. För visst ger det väl detta lite åldersnojja? : C "Men hur gammal var man när man började gå på bygdegårdsfester? L "jag var på min första när jag var typ 13 år" L igen "MEN VAD I HELVETE DET ÄR JU SNART TIOOOOOOOOO ÅR SEN" då kände jag att nutid är ett MKT bättre ämne att diskutera.


Men vår tur var grym, vi lyssnade (sjöng ibland riktigt högt trots att jag inte har mkt till röst) till bland annan håkan och lars winnerbäck, hur mkt sommar är inte det? Jag har bra känslor nu! Solen gör det + alla underbara vänner man får spendera tid med. Det är bäst, ni är bäst.



Den här kvällen pratade vi om, när vi möttes upp vid ica med grabbarna, ida & johanna, vi hoppade i båten, åkte (fort :P) till puttes stuga, grillade hamburgare, drack vin på bryggan, (johanna stod för grillningen och lisa och jag var nog bäst på vindrickandet) vi åkte vattenskoter och vattenskidor/bräda, skrattade så vi fick ont i magen och såg solen gå ner varav vi hoppade i båten igen och drog vidare till varvet, för dans på bryggan och påfyllning av dricka.
Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det! åh!


Komsikomsi lilla sommar! :)

 

 

 

Första prio nu:

- bli frisk

- ha en jävligt bra helg & födelsedag

- spendera så många timmar som möjligt i solen

 

 

Godnattpuss till er!


Kommentarer
Postat av: Sann

Hahaha, I know. alla bilder på mig blir sjukt bruna. Ja tackar och tar emot, men förvänta dig inte för mkt av sol när vi ses irl. Haha.

2010-04-13 @ 00:28:44
URL: http://sannaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket mysigt inlägg! :) kan väl inte säga annat än att känslan i kroppen efter den här helgen är särskilt dålig den heller!? :D <3

2010-04-18 @ 21:49:19
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0