Vänt dygnet!

Hej guys!

Detta är en sån morgon där man vaknar till men inte får upp ögonen ordentligt så istället stängs de igen och man nannar vidare en stund, det hände nog 5 ggr, just idag..

Jag är uppe "tidigt" som det står så har jag vänt på dygnet, somnade runt 2 igår och aa när klockan ringde kl 10, så var jag helt tokigt trött.. det här får inte bli en dum vana!
Men anledningen till att jag är uppe tidigt är iaf att jag har en frisörtid, trots sjukdom ska jag gå dit, för vem har dött av att stitta stilla och eftersom det bästa jag vet är när ngt pillar och har sig i mitt hår så kommer det snarare vara underhållande och skönt, än jobbigt och tråkigt :P
Sen ska jag gå till ica, men inte för att handla mat som de flesta, utan för att världens bästa (MIN) pappa ringde igår, frågade om jag kunde hämta ut ett paket där, det var tydligen till mig, en sprillans ny laptop med allt vad det innebär! Du är fan bättre än bäst, åh vad glad jag är! :) Trodde väl kanske att jag kunde ta hans gamla, 4-6 mån "gamla" men nej den nya, den var till mig!
Jag har en känsla av att det här kommer bli en bra dag!
Efter frillesörbesöket kommer jag dock decka i sängen igen, längtar liite tills dess..
Men för dem som undrar så mår jag bättre, penicillinet, hostmedicinen och mkt vila verkar faktiskt funka, very good!


Hejs sötisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0