Min lilla bebis!

Ja!! Nu har jag fått hem min bebis, jättefin är hon, eller han? :) Tack igen, pappsen! luvju!

Nu ni, nu vill jag göra en tatuering också! Har världens idéer, men är nog bäst att jag väntar ett par månader, då lär jag märka om det bara är min 20-års kris eller om det faktiskt är så att jag kan tänka mig en liten gadd! :) Mamma sa såhär "Det är din kropp, med den gör du precis vad du vill, jag kan bara ge råd!"
Oj vad mycket jag skulle göra, om bara pengarna fanns! :) Men vadfan, vem är perfekt? Eller viktigaste av allt vad är perfekt?? Jag har alltid undrar, jag vet ju vad jag tycker är snyggast och hur jag skulle göra allt för att se ut. Men det är ju för det inte perfekt, eller?


På onsdag ska det spikas, jag är SÅ.. åh, jag hittar ingen passande ord, men det känns bra och pirrigt!
Det här måste jag bara bort ifrån, nu har situationen blivit ohållbar, det var ett väldigt bra ord..



Det här är ändå mitt tredje inlägg idag, klart jag har mkt tankar och funderingar...  hope you like it!

Kommentarer
Postat av: cicci

kuul med nya bebisen :) hihi. vad är det för någon söt liten sak då? :D

puss

2009-10-20 @ 15:08:03
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0