Bitter end.

I knew I had what I wanted
But still I wanted more
A drink or two got me started
And now I just can't get over you
The grass is so green on the other side
At least it felt so at the time
All I got was a troubled mind
And now I just can't get over you

So it comes a bitter end
Guess I blew it once again
Still I haven't learned my lesson well
I can't get over you
Could you spit me in the face
Could I starve a houndred days
Whatever it takes to break this spell
I can't get over you
Could you please give me forgivnes
And wash my sin away
Cuz' without love my life is pretty pointless
I just can't get over you



Förvirrad och extremt mycket tankar just nu. Jag vet att det är i princip allt jag skrivit om de senaste ggrna, meen mina få men söta läsare, jag kan inte avslöja "ett enda någe" som mamma skulle sagt på sådär härlig östgötska som hon har (typ som mig kanske?) :) Mamma är förresten bäst, pappa också. Men några som också är jäkla bra är Lisa, Emma, Linda men även övriga vänner och nära.
Har en grej på g nu, en grej till alltså, inte samma gamla grej som jag utan att berättat vad, har ältat ett tag nu.. Nej nu är det nytt och färskt!
Är det inte alltid så att allt kommer på en gång? samma sak med ALLT om ni frågar mig... Ena stunden finns ingen/inget sen helt plötsligt finns en, två, tre eller ännu fler.
 Ett jättestort beslut måste fattas, det är inte bara stort, det är även sjukt svårt. Jag vet inte riktigt vad jag ska prioritera.
Jag tror ändå inte att jag kommer veta om det är rätt beslut eller inte förrän jag är där, precis just då, att sitta här i soffan och dunka Hassle och vara så långt bort i tankarna att jag inte skulle märka om en bomb slog ner precis bredvid gör mig ju inte ett dugg klokare, men jag trivs och diggar det ändå och kommer nog förbli här hela kvällen, även om jag egentligen borde gå ner och träna, men ingen löpning på bandet för min del, nej foten är ju trasig, helt jävla kaputt, kapsejsad och broken. Eller nej för fan, inte bruten. men broken, trasig alltså.

Ska jag fortsätta skriva tills ni blir helt slut i skallen och har gett upp för länge sen? Eller ska jag kanske lägga ner på en gång.. sistnämnda, tänker ni.. meen jag ska faktiskt fortsätta lite till med ngt så egentligen ovärt att nämna i en så sjukt dålig blogg som jag har och ja, då förstår ni väl alla hur dåligt det är, det jag ska skriva om nu...


Du är så fruktansvärt slut i ditt lilla fula huvude att jag vill spotta på dig, helst mitt i ansiktet, inte bara för att det skulle vara jävligt äckligt för dig och vara en otrolig känsla för mig, utan mest för att jag tkr det visar hur mkt man ser ner på en person, hur fruktansvärt obetydlig, liten och menlös en person är.
Det var bara det jag ville få med också.


Nu är jag nog klar, vänner jag tkr om er mest.

puss!


Kommentarer
Postat av: cicci

tycker om dig med!! <3

hoppas det löser sig vännen!

2009-10-27 @ 21:13:18
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

<3

2009-10-27 @ 21:52:53
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: emma

:) <3

2009-10-28 @ 21:39:31
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0