Hur dum får man vara?

När man redan är psykiskt utmattad, aningen instabil och känner sig sjukt svag
När man gråtit sig igenom hela idol, som kanske egentligen är underhållning..(?)
När man kämpat som det starkaste djuret i världen för att orka en arbetsvecka, 
Och när man funderar på om man kommer orka fortsätta på samma sätt så länge till..


Är det då rätt tid att sätta igång världens mest känsloladdade och hemska (men samtidigt så underbara) film? Som dessutom slutade mitt i all ångest och magont. Jag hade iaf velat ha ett lycklig slut, det här kommer få mig att fundera, gråta och ha ont i magen större delen av natten... jag vill inte det. och det var verkligen inte min tanke när vi började titta, jag och systra mi.
Nej min tanke var att se min babe, Joel, han är hetast just nu och för ett par veckor sen såg vi till och med tjenare kungen (som jag förövrigt lämnade biosalen efter 20 minuter när jag såg första och alltså enda gången innan...) bara för att vi måste kolla på allt som han är med i.. :P hihi

I den här filmen (i skuggan av värmen) är Joel ingen badboy med skäggstubb, han är en renrakad polis, men han gör sig på något sätt som det också jag kan inte riktigt sitta stilla när jag ser honom..
Mkt kärlek i filmen, först riktigt underbar och mysig kärlek, sen den grymmaste och svåraste kärlek ni kan tänka er.
Har ngn förresten sett den?

Jag är skitförbannad på mig själv, för jag kunde sett den när som helst men väljer en dag, eller rättare sagt period då jag vet att jag inte klarar av det. Det går bara inte.

 

Ett beroende förresten, hur sjukt är det inte? Det förgör folk, droger förgör folk..

Jag kan inte sluta grubbla.. Droger är no good shit.

Kärlek är jävla good shit, -så kom och ta mig med storm någon, det vore det bästa som kunde hända just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0