Det kändes som att jag skulle dö och kräkas samtidigt..

Och mitt hjärta gjorde så ont att jag trodde att det skulle hoppa ut alternativt stanna..

Jag (som alltid trott att jag varit en förhållandevis bra människa, ärlig och rakt fram men framför allt så gör jag väl aldrig saker som jag verkligen inte borde??) Men jag får nog tänka om....
Att såra någon är det värsta som finns i min värld (enligt mig betydligt värre än att bli sårad) och när jag på sätt och vis gjort det medvetet(?) så börjar jag undra vem fan jag blivit? Jag känner inte igen den här personen.
Men av en helt sjuk situation, kanske man faktiskt själv tillslut blir sjuk.


Detta förstår endast en person, bara hon behöver förstå. Så ni andra, fråga inte är ni snälla..

Förlåt är inte tillräckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0