BRA!

Kom precis hem från ett galet svettigt spinningpass, jag avancerar och kör det som är 10 min längre än det vanliga, fast ska köra det gamla vanliga på torsdag också tänkte jag, OJ avancerar igen, TVÅ ggr i veckan.. ;D Jag är på gång förstår ni!! :D




En till bra sak!
Världens bästa Jocke!




WOW en tredje bra sak, världens bästa vän har fått JOOOBB!!!!!!!!!!!!!!
GRATTIS!!! <3




Ngt mindre bra är att Skånes pärla var i Nkpg idag och jag var i Vvik..... ingen träff med andra ord... men snart så, det har vi lovat varandra! Han ville iaf inte till bullen iår, hellre maggan.. :D vilken kille och vilka smek"namn" Tjejer ska vi ta maggan iår istället??? :D


Nu får det räcka för idag!
tjoheeeeeej

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag tycker bilden är sötiig ändåå :D



åååhh tack min finaste <333 är så glad idag :D <3

tänk på helgen! :D

loove yoou mest <33

2009-05-05 @ 21:25:44
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

hahha var vi verkligen hos Anton en timme? :D Jag tog ju inte ens av mig jackan hos honom.. känns verkligen som en kvart.. MAX 30 min!! :P



Det lär väl bli du & jag om vi ska åka på nån högsäsong så jag säger såhär om maggan, vi drar om vi hittar en bra sista minuten ;)

2009-05-09 @ 00:01:37
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0