Vitt!

SÅ jäkla vit helg och jag är faktiskt stolt över mig själv.. suget var starkt igår efter snusen, men jag klarade det ! :D
Dock har ju redan ångesten börjat för att det är söndag redan i morgon..... jag hade en diskussion med mamma förut, C "jag har redan ångest inför i morgon" M:"det är väl inget att ha ångest för?" C: "men helgen går ju så jääävla fort...... eller egentligen går den ju inte så fort, för IGÅR var ju jag på jobbet..." bra dåligt att helgen inte är en dag längre måste jag säga... :S


Nu tänker jag sova, när jag vaknar i morgon vill jag att det är lördag en gång till, OKEJ? förresten flyttar vi fram kl inatt vilket innebär att det är ännu närmare söndag än vanligtvis.... uuuhh, ångestkänning!!!


Förresten shoppade jag mer idag, fick med mig ngr riktiga finisar hem, dock inget av det som stod på inköpslistan.... men jag är SÅ nöjd!! :)


Godnatt !

Kommentarer
Postat av: cicci

duktigt med vit helg :D

jag har också haft det..men vart bra sugen igår när vi bowla på d-sson ;) hehe

2009-03-29 @ 13:20:33
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: simp

blev visst ingen uppdatering igår, dåligt! :P <3

2009-04-17 @ 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0