P

Häromdagen, ller det kan t.o.m ha varit igår, så såg jag en sån där grej med femtioelva frågor, ni vet som alla som har för mkt fritid sitter och knåpar ihop och även svarar på, för att sedan lägga ut på bdb eller liknande, sådant som även jag gjort de ggr jag haft, som sagt, för mkt fritid.... Det har jag inte längre! Men jag läste ett par frågor...

När träffade du din mamma senast? jaa det var väl typ igåår.. tänkte jag.. nästa fråga...
När träffade du din pappa senast? Jag tänkte länge.. och tillslut kom jag på att det var söndagen för två veckor sen, när han hämtade Leya hos oss, vi sa hej och hejdå, i princip... Gången innan det, jaa då får vi nog gå bakåt 2-3 veckor till.... 
Vad fan är det här? Jag var nyss ute och sprang en lång runda, skingrade lite tankar och halva runda gick åt att tänka,  Vad gjorde vi sist vi sågs? fem minuter? jag hann ju knappt se hur han såg ut..

Pappa för faan jag saknar dig!! <3

Mkt svordomar och ännu mera känslor.


Jag har världens absolut bästa och sötaste pappa!
Detni!

Kommentarer
Postat av: Lina Bebis

Han är skit söt=)

2009-03-05 @ 19:46:22
Postat av: C

Jaaa! I miss him :( och DIG! <3

2009-03-06 @ 09:59:02
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0