KUL!

Att jag hade besöksrekord just igår när jag skrev take me or leave me, i princip...
Det är dock det enda som är kul just nu.....
Mitt huvude är tyngre än aldrig förr, känner mig verkligen på g att bli sjuk och jag skulle ju inte direkt bli förvånad om så var fallet..!
En tår rann nerför min kind igårkväll, förstör inte detta nu snälla du...! :@

Sen den här fruktansvärda ångesten som börjar arta sig... ibland, som t.ex. förut i badrummet fick jag lite tvångstankar.. tänkte typ i dessa banor:
Tiden tickar bara på hela tiden, hur mkt man än vill så kommer den aldrig att stanna helt, vissa stunder går fort som tusan (tyvärr då man har som roligast) och tråkiga stunder tar lite längre tid att ta sig igenom.. men det står aldrig hela stilla....  Är det alltså då bara att gilla läget, eller?? Livet är som det är, man har aldrig riktigt chansen att stanna och tänka efter vad fan man vill med sitt liv??
Jag tänker snart ta mig den tiden, stanna till riktigt ordentligt och tänka.... flera dagar, eller veckor om så behövs..  för just nu är jag uttråkad, jag behöver nytt!! lite variation, nytt ställe, nya människor, jag behöver vår, sommar, shopping, älskade vännerna närmare, jag behöver även se världen, träffa honom, flytta och bli nöjd.

Men först och främst ser jag fram emot onsdag, först lön, sen shoppa, sen förväntar jag mig glada nyheter av bigsis! <3 tänker på dig!!


Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig va med om det
Och be aldrig mer om ursäkt
för sakerna du aldrig gjorde
Men det äter upp dig när du
ligger i din säng.
Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort....


Jag hatar situationen jag hamnat i. GAAAAAAAAAAAAAAAH!


Tack för mig, HEEEEEEEEEEEEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0