Impulsivitet

På grund av att jag lider ganska extremt av det ovannämnda så har jag knappt fått ngn sömn, för när jag inte drömt/tänkt på situationen så har de varit det förbannade inlägg jag skrev för ngr timmar sen.... Eftersom jag utan problem knåpade ihop t r e st så blev jag självklart orolig över vilket jag egentligen publicerade, nr 1 hade blivit halshuggning, nr 2 lite lindrigare men ej ok.... men trots detta har jag inte förrän nu orkat sätta igång datorn för att kolla vad jag egentligen skrev.. och nu känner jag bara "Okeeej, mkt att inte kunna sova för" men jag lovar er att det hade kunnat vara ngt jag inte skulle kunnat sova för på ett antal nätter..


Kvinnor, kvinnor, kvinnor,(vilken film säger dom så?) det finns två kvinnor som jag inte förstår mig på just nu och jag funderar på om jag ngnsin kmr göra det..! Varför involverar du dig med så konstiga kvinnor? 
ogillar egentligen ordet kvinna, det kan iof vara anledningen till att dessa två fick just den benämningen. 


Gårdagen var riktigtriktigt roolig, från kl 19-05 hade jag antingen kul eller trevligt hela tiden.. Gillar er som bidrog, a lot!

Såhär skrev jag inatt: Jag har haft SKITKUL ikväll. d-ssons ooch världens drag, en lyckad överraskning och förfest hos Anna, riktigt mkt och BRA folk (med undantag) osvosvosv, MUSIKEN får jag inte glömma, klockrent spelat Albin! :D

Jag ska skriva en kort men bra sammanfattning om kvällen senare, först måste jag sova mer och utvärdera lite mer..


Men det som fick mig att skratta absolut mest var på den första efterfesten, hos Anna, när alex lagade mat till mig.. Han stekte bacon i två kg margarin(för bacon är ju inte redan fett?!), samtidigt som han åt en jävla massa fetaost, tomat med tacosås, senapssill, champinjoner.. helt plötsligt ser jag att han står och skär fyrkantiga små bitar av margarinet "amen vad faaaan, jag trodde det var fetaosten!!" :S :D Så mkt som jag skrattade under denna matlagning, har jag inte gjort sen Bella körde röda faran i fredags... haha SÅ länge sen. men det skrattet det slog verkligen ALLT, SÅ mkt har jag inte skrattat på flera veckor alltså.. HAHAH jag ler av bara tanken. Dock slutade denna matlagning med att jag fick ett glas apelsinjuice och alex åt upp även baconet.... ;D

Som sagt, mer uppdatering sen, då ska jag nog skriva mer än jag kanske får och borde! weej det kan bli kul..

Såhär skrev jag i slutet av nattens inlägg nr 1
Obehöriga äger EJ tillträde!
HA, idag ser jag lite humor i det hela!


Se ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0