:(

Idag mår jag inte som jag borde... vaarm, feber? huvudvärk och ont i ögon/bihålorna.. I reallyreally love this! NOOOOOOOOOOOOOT!!! Sovit hela dagen och ändå känns det som att ngn står och bankar mig med en klubba i huvudet, snälla duu, sluta banka.. :( Sen yrsel och illamående. Som sagt det är roligt, nästan jämt!!

Natten var inte direkt bättre,
Jag svettades och frös, hade sjuka smärtor i bröstet (det kändes som att ngn dum jävel stack en kniv i mig, och sedan sakta drog ut den, men precis innan den var ute så tröck den jäveln till igen och då ännu hårdare, AJ! :( ) det kändes på något konstigt sätt som att jag endast hade ett hål stort som ett sugrör att andas igenom, vilket orsakade lite panik, då ville jag ju bara andas mer..... jag kunde inte sova, inte ligga stilla utan jag vände mig nog om minst 150 ggr och tårarna var bara sekunder från att tränga igenom, under hela tiden.....
Kallas det ångest.... :(

Jag vill inte mer!
"Tyvärr är det väl när psyket är jävligt nära botten och allt faller ihop som även det blir värre, för vissa dagar är ju ändå helt ok... Men kroppen fungerar ju som någon jävla mirakelmaskin så allt kommer på en gång... Det är ju inte konstigt att det finns deprimerade människor här i världen"


Tack Lisa för att du finns!
Du är,
har de senaste åren varit
och kommer i allt framtid att vara
min bästa vän, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: fisen,

jag älskar dej också! alltid bebis, alltid!<3

2009-03-24 @ 22:16:31
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag med. det finns ingenting jag inte skulle göra för dej. utan dej är jag inte jag. <3

2009-03-25 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0