Är det fel på mig?

Har nu skrivit TVÅ inlägg och inget av dem går att publicera, jag vill bara ogilla, tycka om, irritera mig, känna en massa, O S V.. men det går inte.
 Fattar ni vilken opersonlig blogg jag har? Jag kan inte skriva nåååågonting som jag egentligen vill....


Jag lägger ner bloggen och startar en där ingen vet att det är jag, så jag kan skriva ALLT som händer i mitt liv. Eller nej, jag ska köpa en rosa bok där jag ska skriva allt, inte en enda jäkel ska få ta del av den..  


hata sverige, viken, brudar, min känsla i kroppen och lite mer JUST nu... dock kmr det inte alls kännas så i morgon...


Nu är kl över halv 6 ooch jag börjar funderar på att nanna kudden. tur att denna kväll slutade som den gjorde, även om det känns väldigt jobbigt.


Just det, jag var på davidssons, ledsen att jag inte uppdaterade dig om det innan.

Jag kom hem för en halvtimma sen, fötterna värkte så mkt att jag tog av mig skorna direkt innanför porten... blöt och jävlig var jag med, då det regnade hela vägen hem.. :S

Vätskeersättning för att lindra huvudvärken, sen GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0