Nu är sommaren här!

Och den kunde inte börja sämre samtidigt som den inte kunde börjat bättre. låter nog konstigt, men precis så är det!

Midsommaraftonskvällen, natten mot midsommardagen och förmiddagen på midsommardagen var de värsta timmarna i hela mitt liv, allt rasade och ett kaos bröt ut. Tårar, rädsla, oro, ovisshet och så mkt tankar. Jag är nu så glad och lättad över beskedet, fast chocken sitter nog kvar lite fortfarande, jag känner mig konstig känslomässigt. Men nu fick man en helt ny syn på livet och hur jävla värdefullt det är och hur fruktansvärt viktigt det är att visa/säga hur mycket vänner och familj betyder. Det är ju faktiskt inte så svårt att ibland påminna om hur bra mamma är och hur mycket man älskar henne, ellerhur? Ngn så liten ansträngning gör så mkt. SÅ jag skriver det här och nu, VÄNNER & FAMILJEN, jag älskar verkligen er, obeskrivligt mkt! Jag tänker på er flera ggr varje dag.

Men jag tog mig i kragen drog på smilet och åkte med tjejerna (och ngr killar) till varvet och OJ vilken toppenkväll jag fick!! Skratt, dans, fylla och endel fiskar! Sjukt kul och som sagt, BRA start på sommaren! :)



Idag är allergin dock värre än någonsin och varannan kund som ringer säga "OJ vad du är snuvig!" "krya på dig hörredu!" och det sista samtalet sa en jättegullig tjej "men lilla vännen vad du låter sjuk!! ha en jättebra sommar och krya på dig" Ja, lite omtanke får man till och med på jobbet. 

NU däremot skäller jag på niklas för han tjatar, tjatar och tjatar, sitter och säger "Carolin", "Carolin", "Carolin" "Carolin, kan du cykla till willys och köpa glass?!" alltså vilket jävla pucko! 


Kommentarer
Postat av: Linis

:)<3

2009-06-22 @ 16:01:06
Postat av: fisen.

jag är nog gladare än någon att du hänkade.<3

och den där niklas, hen verkar ju inte heeelt okej. HAHA ;D

2009-06-22 @ 16:11:29
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: fisen.

såg att du hade skrivit nu.

haha, komiskt då. och att vi ALLTID ska gå emellan. ;D hahaha.

2009-06-22 @ 16:13:03
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0