Flytt & resor!

Japp, nu har jag inte mindre än två "flyttar" (vad heter det? en flytt, flera ?) på g..
Mams och jag flyttar till annat i vejken, det blir nog väldigt bra, vi ska försöka flytta det mesta nu i helgen...
Sedan om mindre än två veckor så blir det en flytt härnere i vvik, jag ska bo i "andra hand" kan man säga.. i pierre och ojjas trea, (överdriv tänker ni) men då vet ni inte hur mkt kläder jag har att sprida runt i en lgh ;)
De ska nämligen flytta till hus och Vera har ju fått en liten lekerstuga där hon och Mask, ska leka, hon menade Max men hade lite svårt att utala det så hon sa mask.. haha sötnosunge det där, men hon är som pappa sa "En lite emil i lönneberga" Hon rider på Cajsa (deras jackrussel) och gör ALLT bus hon bara kan komma på!! :)
SÅ nu till saken; de ska flytta in i huset om mindre än två veckor men har lgh kvar tills 1:e sep.. :)


Sen har vi ju resor på g också här, två veckor i solsäkra turkiet lockar ju en aning även om jag nästintill dog när jag kollade sista minuten idag och såg en resa till SB avgång kl 18.45 som kostade 595kr, faan att vi missade den girls :P

Jag vill bara bli pepparkaka och njuta av sol, bad och lagom mkt fest! :) Vart ska vi åka?!


Till hösten blir det andra bullar och idag ska jag äta kebabrulle, micke har fått ryggskott och bad mig knalla iväg och köpa pizza till kvällen, det säger jag ju inte nej till.




I'm my own worst enemy

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Jaa du borde förstå det sista :P Jag vet i fan om vi blivit för gamla, men jag tror inte det. Jag vet ju att vi fortfarande kan ;) :D <3

2009-07-06 @ 22:16:36
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: simon

UPPDATERA VA?! ;D

2009-07-10 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0