S V Å R T

Kan inte "vuxenlivet" och allt som hör till det vara lite, lite enklare?


Ibland känns det som att man varit en riktig jävel i sin uppväxt eftersom gud (finnshan?) verkar straffa oss med både det ena och det andra, men livet ska tydligen vara svårt både att leva och förstå sig på!
Men än ger jag inte upp, nejnejnejnej jag är en tävlingsmänniska med kämparglöd!!

Och visst fan älskar jag livet, oftast, men ibland sätts man på jävligt svåra prövningar och man får krav på sig, så höga att man inte visste de fanns ens.....


Men jag trivs just nu med livet, det känns rätt bra just nu, jag har riktigt ruskigt roligt med mina underbara & bästa vänner, jag har ett jobb (kansketvå), jag har bostad på 4 ställen (minst) jag har en underbar familj, jag själv skulle välja att kalla den, den bästa, jag börjar vänja mig vid att jag faktiskt är som jag är och ser ut som jag gör,  Sist men inte minst så är jag ju antagligen i mina allra bästa år, JUST NU! 


Vilken jävla grubblerska (grubblare måste ju vara en kille?), ni hamnat hos hörrni... ;D


Nu ska jag åka hem till lilla gulliga viken och allt som hör det till, ALLA BÄSTA!! Dock är jag sjuk och kan inte umgås ändå, men jag kommer vara gladare bara av känslan och tanken på att jag vet att alla fiinisar finns inom 5 mins räckhåll..! YEAH!!



"Är du hes eller har du precis kommit in i målbrottet?" :D
Internt

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha grubblerskan :D Jag tror som sagt att vi har det ganska bra trots allt & att vi lever i våra bästa år just nu! Och dem ska vi ta vara på, om vi har lite FÖÖÖR roligt (om man nu kan ha det) ibland och mår lite dåligt dagen efter (eller flera dagar)..vad fan gör det om 100 år liksom? :D

2009-01-22 @ 21:47:58
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

ps, jag menar inte bara fylla :P

2009-01-22 @ 21:49:55
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0