Oooooj!!

Nu när jag inte skrivit tror ni säkert att jag inte alls trivs osv..

Men vet ni vad, jobbet är skitbra! Helt underbara arbetskamrater och roliga arbetsuppgifter, dagarna går riktigt fooort och samtidigt tjänar jag lite cash! bra shyyysst! :D Men jag är trött och ovan, som nuu, jätteseeg och slutkörd, men på mornarna går det bra! får ju ändå soova till 07.30, sovmorgon typ ;) Grejen är bara den att jag blir trööött i huvudet av att kolla in i en dataskärm hela dagarna, så därför är det bra att jag får promenaden till och från jobbet som är på nästan en halvtimma... det blir iaf en timmes prom... och igårkväll kl 8 (då det bara var skiit på tvn) gick jag på upptäcksfärd, då var jag borta en timma ungefär också, riktigt powerwalk blev det, eftersom jag blev lite mörkrädd.. :D funderar på att gå/jogga samma runda idag, jag somnade faarligt gott nämligen..! :)

Jaja, fråga vad ni vill, men jag mår bra och trivs!!
Dock var söndagsångesten fruktansvärd... oj så ledsen jag kände mig!! :/

MEN PÅ FREDAG ÅKER VI PÅ KRYYYYYYYYYYSSNING!!!!!!!!!!!! Så därför var jag på stan en sväng idag och inhandlade en suupersöt kjol och en stor cool tiischa! Så nu är jag jääklligt laddad!

I morgon kommer mamma hit, då ska jag och förhoppningsvis följer hon med, till badhuset, simma ngn timma och sola! skööönt! var där förra veckan också, ska börja gå dit 1-2 ggr i veckan och så ska jag gå bort till träningsvärk1 och kolla tider, priser och sånt.. :)

Jobbet är bra
Boendet är bra
Micke är bra
Pengar är bra
Kryssningen är BRA
Lisa, Lina, Lina, Bella, Cicci och Emma är BÄST!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

puss

Kommentarer
Postat av: Cicci

gud så bra det låter gums att du trivs och så :)

du är bääääst !! <3

2009-01-13 @ 18:47:41
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: fisungen.

:D<3

du är bäst tuss!

2009-01-13 @ 19:08:11
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Cicci

hihi mm skit glada blev vi att vi vann också, första gången ju ;) nu har jag lagt upp lite bilder på "nya" rummet hehe!

såå lite så baby.älskar diig! <3

2009-01-13 @ 19:17:07
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Bella

Är så glad för din skull! :D Längtar tills på fredag då vi ses igen & ska ha så himla roligt! Pusss&kram<3

2009-01-13 @ 20:29:18
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mkt :D jaa jag känner mig lyckligt lottad och jag är så lycklig :D och jaadåå i helgen är jag eran fullt ut ;D jag är också jätteladdad ska bli så himla skoj juuuu!! och du! du är ju bäst också sööötnos <3 älskar dig <3

2009-01-15 @ 13:42:24
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0