Farbror doktorn!

Jag lever, jag har inte hjärnhinninflammation och jag känner mig faktiskt nästan frisk idag, förutom yrseln och lite huvudvärk... Så i morgon ska jag gå till jobbet och så får jag väl känna efter lite själv hur det känns, blir det jättejobbigt så vet de på jobbet om det och jag kan gå hem.. men jag hoppas att det kommer gå bra, jag vill jobba!

Dock har jag panik, sjukt ont i magen och jag gråter, men det är en helt annan femma!
Måste dock göra ngt åt detta, det är det värsta som finns i hela min värld och när jag ligger/sitter där så tänker jag att jag hellre DÖR.... Ändå MÅSTE jag gå igenom det, om och om igen.....! :'(

Vet att inte så många förstår och som pappa sa, "men Carro, det är ju över på ngr sekunder"  men det är väl klart att jag VILL att det ska kännas så enkelt.....
usch nu gråter jag igen :S


Vilken jävla skitdag..!


Får försöka tänka på allt bra och roligt och självklart ska jag vara glad att det inte var ngt farligt, utan bara att influensan tagit mig med storm..
I morgon kan jag gå till jobbet, i helgen kommer jag ju med all säkerhet vara frisk och då ska vi tjejer ha kuul, veckan kommer svischa förbi fort som tusan och jag kaanske, kanske kan gå förbi träningsvärk1 och badhuset, i slutet av veckan...


Men
man ska ta en dag i taget har jag hört, så är väl dags att börja göra det.....! Dock kan det vara skönt att längta till ngt ibland, då går ju dagarna fortare.... men jag står fast vid att man ska leva i nuet, IDAG...
Jeepp, mina vänner så nu är det dags för mig att ta tag i just DENNA dag... no more fucking tears!



Igårkväll blev jag glad,
M, som i MUMS! :) :) 

Kommentarer
Postat av: cicci

skönt att du känner dig näästan frisk :)hoppas det går bra att jobba :)

så ses vi i helgen och ska ha kuul :D

puss påre<3

2009-01-26 @ 13:55:23
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Cicci

jaa det ska vi ha :D jag vet i fasiken alltså..kan inte heller bestämma mig :S palace var ju länge sen..men det blir ju säkert kul på båda :P

HAHA jag veeet (a),tack du :) men det är så trååkigt nu, vill göra nått kul hehe, fast det är ju mkt man vill just nu med :( huuh.

puss <3

2009-01-26 @ 15:24:33
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0