En liten rättning..

Något jag önskar att jag gjort mindre 2008 är att involvera mig med idioter!! Folk som är falska, som sårar, som helt enkelt är som "alla andra"... JAG VILL INTE VETA AV ER!! Känns som att man får veta så mkt konstigt hela tiden.. usch.

Nu är det dags för stora förändringar, 2009 är här och jag ska käämpa för att allt ska bli precis så som jag vill ha det. wish me luck

Julen, juldagen, nyår, allt det där var hur trevligt, mysigt och roligt som helst men jag har inte haft tid att skriva om det.. alla julklappar var så himla bra, jag tror att julen var den bästa på väldigt många år.. juldagen var inte lika bra som förra året, även om jag var odrägligt full den gången.. nyår var trevligt och jag umgicks med nästan alla bästa... ngn direkt fest blev det inte, hos wigren var endel föör fulla, endel otrevliga och endel inte alls fulla, som vi tjejer... så lina sandberg, jag och Cicci åkte hem till cicci, la ut madrasser, massa täcken och kuddar på golvet och myste och pratade om allt och alla tills kl blev närmare 5.. det var en hur bra nyårsnatt som helst :) Känns skönt att man inte längre MÅSTE ha världens fest för att vara nöjd..

Nu är det helg igen.. idag har det varit väldigt lugnt, mys med malin och jossan bara.. precis lagom jobbigt :P
Men i morgon blir det fest, hos Jocke i sörping.. han fyller år, så jag, lina, bella och förhoppningsvis emma ska åka dit, sen gå uut, hugoooo, kom dit! :)


Nu ska jag nog sova faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0