Tråkigtjobbigthelvete.

Idag mår jag inte bra, inte alls faktiskt.. HUVUDVÄRK som bara varit där i ett par veckor, som nu börjar göra mig helt tokig, den ger sig ALDRIG, jag somnar med huvudvärk och vaknar med en ännu värre sådan... vad fan händer? :S
Idag var illamående även ett faktum och på 10.30 rasten låg jag i soffan, huvudet dunkade och jag fick inte det minsta medkänsla av NIKLAS, jag hoppas verkligen att du läser nu, eftersom du är på mig varje morgon med ngt nytt du läst... 5 av 7 på jobbet läser, bäst att vakna tungan, eller ja fingrarna då förstås! :D
Nej men det här inlägget skulle ju bli riktigtriktigt tråkigt att läsa så bäst att återgå till det... jag mår piss och rent ut sagt åt helvete!!
Jag är stammis på sjukvårdsupplysningen då allt bara känns förjävligt...De ber mig om och om igen ringa min kära vårdcentral... men jag vill inte det, jag vill jobba, fast jag vill ju må bra och jobba! Jag har varken tid, lust eller ork med detta.... :(

dunk,dunk,dunk...... fyfan vad ont det gööööööööööööööör!!! nytt jobb, det känns ju underbart i dessa tider, men vad händer? jo jag blir sjuk och sjuk och sjuk igen.

Hejdå, nu ska jag kurera mig, som jag gjort hela eftermiddagen, men utan resultat.... :/


Migrän? kan ngn som vet berätta exakt hur det känns?



Jaha, då är det väl bara att fortsätta leta?


Kommentarer
Postat av: emma

jo de ska jag tala om för dig! :P du är överkänslig för ljud och ljus och ligger helst i ett kolsvart rum själv.. ibland mår man även illa samtidigt och har du riktigt otur spyr du (har aldrig hänt mig som tur är). i korta drag så känns de så. BEJBIII gillar inte att inte mååår bra :(:( massa kärlek till dig <3

2009-02-03 @ 21:53:59
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Dani

Vad händer på lördag? :) Festa inte så mycket, man blir ju oftast sjuk efter utgång och så :P allt bra annars med jobbet?

2009-02-05 @ 15:29:04
Postat av: Carolin

Eftersom jag mår skiit så händer det inget på lördag längre : heh ska du säga :d men jag har faktiskt förstått det också nu, en vit helg med massa sömn ska det bli, så att jag en gång för alla blir frisk!! :) Det är jättebra på jobbet, gullig du är som frågar!! Hur går det för dig på jobbfronten, hittat ngt?? Puss!

2009-02-05 @ 16:43:30
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Dani

Okej bra! :) Nja söker inte så mycket, pluggar nu vettu;)hehe. Puss!

2009-02-06 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0