Det är mååndag

and i'm back on track så att säga! Kändes riktigt bra att knalla iväg till jobbet i morse, dock kunde vädret vara aningen bättre, hade jag fått bestämma så hade marken varit torr, solen hade kikat fram, jag hade burit chinos, skinnjacka och vita tygskor... yeyeee det kommer väl det också.. :) Meen jag var rätt glad och hade en fin inställning till livet.. hah ganska iaf.

Får ett varmt välkomnande av Niklas som vanligt och de andra ser iaf ut att vara liite glada att se mig! ;)

Weell, detta skulle inte bli ngt långt inlägg, jag skriver det endast för Niklas skull, för att kunna skriva med dagens ABSOLUT roligaste grej!! Jag gillar att säga så nu för tiden "Det var fan dagens roligaste!" Det måste innebära att jag har jävligt roligt, eller kanske helt tvärtom ? nejnej, jag skrattar mkt och ofta och har fruktansvärt mkt saker att vara lycklig för..
Tillbaka till det grejen....
Eftersom vi har sådan jäkla gemenskap så hör och ser vi varandra på jobbet hela tiden, alla ser mig och venera som är placerade mitt i rummet och vi ser in i allas kontor.. OCH hör, som sagt..
Niklas pratar med en kund i telefonen och kommer överens om ngt bra, (vet ej vad) sedan säger han som vanligt "ha det bra du.. bla bla.." men denna gång lägger han till "pusspuss".... :D jag skrattar för mig själv och hör honom mumla "Det är inte lätt att skriva sms samtidigt"... jag skypade "Hörde jag fel eller sa du pusspuss" mitt svar blev "HAHHAHAHAHHA"
Det jag funderar mest på är vad den stackars kunden i luren tänkte..... hahah.
Nu kommer niklas bli arg och det kommer bli som han påstod om jag skulle publicera detta "en FAJT" så jag väntar med spänning på morgondagen..... :D


Ngt annat oväntat idag var att jag nyss käkade CHAMPINJONER, det äckligaste i denna värld nästan.... de var dock stekta i jäävligt mkt smör (som vanligt när micke lagar mat) och det såg så inbjudande ut, jag har nog ätit iaf 5 små bitar.. och jag gillar allt förut den förbannat äckliga konsistensen..... Skumt.. snart ska jag väl börja käka majs också.. Vad är det med mig??

Jaja, jag saknar mina girls som alltid när jag inte har dem tillräckligt nära, men jag är glad att jag är på g att komma in i rutinerna och efter hjältedåden av elektrikerna Andreas och Niklas idag så tror jag att huvudvärken kommer minska också, yeaaah!!!

Helgen hörrni, den var riktigt kalas, Fix hos Emma, Förfest hos Malin, Återträff med Gustav, mkt gulligt folk, otten, ett spännande avslut och jävligt kul!!
Lördagen bestod av att sova länge, mys hos Emma, mello, wallander och dregel på kudden... rätt trött.


Meen vi hörs hörrnii!!

puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0