Nyår då förresten!!!

Jag tänkte bojkotta, är det ok att göra så?

Jag har planer, en stor middag med nära och kära.. Fine, hur trevligt som helst.
Men NAE, det känns ändå inte alls bra.... Fick ett förslag från Emma förut som lät mkt roligare än middag...

"Vi kan ligga på golvet och skratta åt taket"
Jag tror att vi kör på det, häller i oss allt vad sprit heter, sen får vad som helst hända!!

God mat, raketer, stämning, glada minder och allt det där, det skiter jag i.
Vadfan sen är det ju ett nytt år, då kan jag försöka göra allt bra det året (precis som man säger alla andra år).... Sista dagen nu spelar väl ingen roll?




Vi får se hur detta slutar.


CIAO!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag hoppas i alla fall att både du & emma är med oss i viken. Annars kommer inte vi ses på evigheter :( <3

2009-12-30 @ 23:14:53
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0