En helt vanlig söndag!

Jag tänkte bara uppdatera er som är intresserade.

Veckan har varit jättebra, gänget verkar till största delen vara superbra tjejer och killar.
En av tjejerna sa i fredags att det varit som en jävla korvstoppning och att Alex (en av utbildarna) gjort med oss som man gör när man stoppar korv.. tryck in mer, mer och meer  fast i skallen på oss och jag tyckte det stämde riktigt bra!
Vi har en rast per timma (om inte fler!) och när vi börjar närma oss eftermiddag och hemgång så skrattar vi bara när alex säger "ni ser trötta ut, nu tar vi en fika!" jag har inte en enda gång innan tänkt "neej inte igen" när ngn sagt att vi ska fika, men nu gör jag fan det.. :P
Informationen är intressant, men ändå så känns den så oändlig, jag fattar det mesta men hur mkt finns det?
Vi har utbildning tills den 23:e dec.. (?) Men när vi väl är färdigutbildade så tror jag det blir bra, riktigt bra!
Man ser nya människor varje dag, verkar finnas hur många som helst som jobbar där... Många kända ansikten!

Ett minus är hur förbannat tidigt jag måste gå upp under utbildningen, när jag bor i viken.. 5-halv 6. -INTE ok!
Tur att jag har mina andra familj därinne och när alla väl är där så är vi en riktigt stor familj faktiskt, Linda, Danne, Issa, Max, Leya och jag, det är riktigt hög mysfaktor på det! :)


Helgen då?
Jag har bara varit trött, sur och ännu mera trött.. I fredags var en spontankväll på schemat men jag bara gäspade och mådde riktigt kasst, så när pinglorna + vviks boysen gick vidare så åkte jag hem.. inte likt mig! :( Somnade ändå på tok försent (06.00) av olika anledningar, men det gör inget. :)


Igår låg jag i soffan hela dagen... vet inte om det är den intensiva veckan eller varför jag känner mig låg och nästan halvsjuk? tappar humöret, blir ledsen, mår illa och huvudvärken är så grym. Meen nu är det en ny vecka, nya tag, allt tråkigt går över!!


Och idag har jag och Lina varit i Västervik, hämtat ett par saker i lyan, sprungit en snabbsväng på stan och myst på sahara! Och eftersom vi hade paps bil så fick jag även träffa honom och kramas lite, fleesemorgonrocken verkar vara uppskattad, sisters! ;)



Idag har jag även kommit på att när man bor på två ställen, så har man dubbelt så många garderober att fylla... så nu när jag flyttat hem alla kläderna, så blev det lite fullt..
Jag fick helt enkelt ta ut hälften ur både garderoberna och byrån och fylla på med det.. Men var ska jag göra av allt jag fick ta ut?... får fylla förrådet med det som används mindre ofta..
När jag flyttar igen, så är garderober det viktigaste, att det finns typ 17 st... Mamma säger att jag inte behöver köpa kläder på 3 år, jag har inte förstått innan vad hon menar, men det börjar sakta men säkert klarna...
Fast självklart är jag ju tooksugen på att handla lite nya pärlor nu, julafton, juldagen och nyår på ingång ju!


Nu ska jag decka i soffan, är trots att jag inte gjort ngt i helgen, heelt slut.

Take care!



Förresten, jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att det skulle kännas så!


Kommentarer
Postat av: Bella

ohhh synd att jag inte visste att ni skulle dit, då skulle jag sagt till om mitt hårspray, eller tog du hem det ändå? :)

2009-12-06 @ 20:53:27
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

sv. ja jag har tänkt flera gånger att säga till men sen har jag tänkt att näe jag behöver inte göra det än för hon ska nog inte dit på ett tag :P Och i fredags glömde jag totalt bort det. Men bra att du tog hem det :D

2009-12-06 @ 21:18:07
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0