Allmänt!

Japp, nu blir det lite kort uppdatering..

Har ett illamående som förföljer mig, kunde inte jobba i onsdags eller igår, febrig och jäkligt vilket absolut inte är ok när man har utbildning, jag känner mig helt ovetande helt plötsligt och alla andra är SÅ duktiga och det gör mig sjukt nervig!! Men det ordnar sig väl nästa vecka, men stödet från alla nya och även de som redan jobbat där ett tag är sjukt bra, jag gillar alla! helt grymt skönt gäng!! :)

Om en halvtimma ska jag till fisen, traditionellt idolmys och idag är det fan final, gaalet roligt! nuuu kör vi!
I morgon får jag träffa en saknad vän, åh vad det ska bli mys!

Meen, en annan sak jag är så sen men NU börjar jag gilla sexy bitch, har inte gjort det förut. men jävlar vilken partyhöjjare, den och hotelroom service, de har kommit för att stanna! :D Nuuu kom sexy bitchen på Nrj här, FEST ngn!?!


Japp och innan jag sprang till bussen efter jobbet så skulle jag gå en sväng på stan och köpa BARA strumpbyxor (förbannade skit att de går sönder hela tiden) jag gick fort och rakt fram i gången, gav inte ens ett enda klädesplagg en blick, tog mina strumpisar och betalade dem, fine så långt.. men på tillbakavägen tappar jag fokus och kollar åt höger och svänger hastigt av ditåt... Jag hittar två sjukt läckra klänningar, provar båda och kan helt enkelt inte bara köpa en, jag går tillbaka till kassan... "oj jag hittade visst lite mer".... Jag är sjukt dålig.
men det gör inget :)



Take care sötisar, vi ses när vi ses!



En söt bild på oss :D Lisa, you like?



Vi kan vara normala, om vi måste.. Älskar dig mest fisen, alltid.

Kommentarer
Postat av: fisen.

haha, den där bilden är inte okej. ;D älskar dej med min fina. <3

2009-12-12 @ 14:39:35
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0