Jag lever, har semester och har roligheter på g!

Jag har egentligen lagt ner blorren, iaf nu sommartid, då har man så mkt annat för sig, ni som fortfarande dag ut och dag in kollar om jag uppdaterat, strongt av er men förvänta er inget varje dag, men när hösten och all depp kommer, då ska ni se att jag börjar uppdatera bättre.

För ca 2 timmar sen bestämde vi oss ( med oss menar jag; Lisa, Isa, Cicci, Bella och jag ) för att åka till öland i morgonbitti kl 10, final på strand och alla smaskigheter det innebär får man bara inte missa! :D Jag känner på mig att det blir ngr galet bra dgr därnere, med  förhoppningsvis sol.... men öland lär ju vara sveriges solsäkraste? ;P

Som sagt, jag har semester vilket innebär slappa dagar, långa sovmornar, mys med vänner osv.. Vi har även hunnit flyttat, både jag och mamma för längre sen och nu jossan, att flyttstäda kan vara ngt av det tråkigaste jag gjort..... Ska ner dit nu när mams kommer hem från jobbet och sen ska jag decka skönt, har inte sovit allt för många timmar inatt, har delat en 90 cm säng med G, suupermysigt!! :) Du är bra! 


Nuuu ska jag fortsätta packningen, soooo long!


Kommentarer
Postat av: lisa

det var lycka på hög nivå att äntligen få umgås med henne. :)

2009-08-14 @ 21:30:06
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0