FUCK OFF!

jävla illamående, huvudvärk och hoosta, jag hatar er alla tre!!!


Inatt drömde jag att jag blev "sams" med min "ovän"... kändes väldigt konstigt när jag vaknade... jag hatar känslan av att ha en ovän, det tar mkt energi. Egentligen skulle jag bara vilja tycka om och acceptera alla här i världen, men det kanske inte går? Vad tror ni?


Bergsläktet har sitt underbara humör! har jag hört ett antal ggr sen i lördags....
Jag föredrar dock när vi håller ihop mot resten av världen, framför nästan slagsmål mot varandra.... Som jag skrev, "vi ska vara rädda om varandra!" :/ <3


Nu ska jag bädda ner mig IGEN, måste må bättre, nununuu!


En kort och koncis uppdatering, mer sen om jag känner mig piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0