Dock var helgen bra!


Lördagen var en vääldigt rolig dag, började med att fixa nailsen hos Lina, jag blev/är SÅ nöjd, dom är snyyygga!!
Sen åkte jag till Familjen Pettersson/Lenper där Rödin höll till och det grillades för fullt! Så det blev jättegod mat, massa vin och riktigt många skratt!!
Sen började vi med alla dessa lekar, så hiiimla roligt hade vi, (eller iaf jag) Så mkt har jag inte skrattat på läänge!! Sen D-ssons för lite shake, där det också var riktigt trevligt, med vissa 35+ undantag (HJÄLP!!) och bråk med sis. :(


Söndagen vaknade jag bredvid fisen, jag mådde sämre än sämst och gömde mig bakom mina solglasögon..... Match på grännäs, god mat och myys bestod dagen av.!

Sedan begav sig Lina och jag mot Västervik, mys och skratt och ff ( HA HA ) då mamma och micke var på kryssning :)
När jag slutade kl 4 igår så kom fisungen och hämtade mig, vi åkte ut till lysingsbadet och gick runt där på området och bara njööt av vädret, SÅ fint det är därute... Sen åkte vi runt och kollade på nybygda hus och suktade lite.... Tillsist åkte vi och köpte varsin sallad och gick ut längst ut på piren och satt oss bland fiskmåsarna... :) Efter det blev det en film, eight below, jag varnar alla hundälskade ( som jag själv ) att se den, då jag höll på att gråta ihjäl mig...... men den var så jääkla bra!! Maya och Max hette två av hundarna.. bebisaaar!!
Efter filmen gick vi en promenad bort till gästhamnen och även där finns lite sjuukt snygga nybygda hus, JAG VILL OCKSÅ BYGGA HUS!!! Sen däckade vi i sängen till ballar av stål och fick oss ngr goda skratt..! :)

Idag vaknade jag med vidrig huvudvärk och efter det har det bara gått utför... :( Mår inte bra :(


Snart är det AA! favvoprogrammet!!


Puss på er, eller nej förresten, jag kanske smittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0