This is the life


Beells, jaao, fisen, bebisblå, mymlan, cirre
:D
And you singing the song thinking this is the life and you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go, where you gonna go, where you gonna sleep tonight?


Vad är det med mig? Jag kan inte sova på kvällarna, somnar tidigast 1-2.. sen sover jag för läänge..
Som inatt, jag somnade kl 2.. vaknade kl 06.30, var vaken en timma och vände och vred.. somnade om och vaknar 08.30, aningen svårt att somna om då också.. men jag behövde ju några timmar till.. hade ställt kl på 10.00 men då var det omöjligt att gå upp pga huvudvärk.. idag ska jag trötta ut mig riktigt rejält med promenader och hårdträning på gymet osv, så att jag kan somna gott ikväll och kliva upp skapligt i morgon!
I morgon ska jag förövrigt på möte, med Pernilla och så ska Sampan och jag kila på stan en sväng och göra viktiga ärenden :)


Idag startade jag med en jääkla frulle, havregrynsgröt, grönt te, blåbär och hallon yeaaah you name it! Mums! :D


Nu ska jag kila en sväng med maya!


Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0