Lyckad helg!

Jaa i fredags bestämde jag mig 19.15 att jag skulle åka till sörping, till pernilla.. bussen gick 19.25 och jag hade mascara på ena ögat och var iklädd endast bh och trosor.. vi kan väl säga att det blev aningen bråttom, dra på mascaran på det andra ögat, klä på mig, packa väskan och lyckas glömma det mesta, men som tur var inte det viktigaste som är drickan, leget och plånkan..
Väl inne möts jag av Peggie, så går vi hem till henne och sminkar klart oss, målar naglarna, dricker lite cider, gosar med missy osv osv.. :D Trevlans!
Vi springer/cyklar till bussen som vi nästan missar, andra gången för mig... :P vi åker in till emmsi som tappat gnistan lite, men det ändrar vi snabbt på och vips byter hon om och dricker med oss! :D En inflyttningsfest stod också på schemat så vi vandrade bort mot de geer och möts där upp av, Gevva(?) mkt konstiga människor på festen meen, vi hade kul ändå och vinflarren ska vi inte ens prata om, vilket PROBLEEEM! herregud.. haha
Lite föör sent för att komma in på fribiljetterna går vi ner mot hugo där det som alltid är lång kö, men det är bara ett bevis på att det kmr bli roligt! :D vilket det verkligen blev, träffade så himla mkt kända ansikten, skiitkul veerkligen!! Träffade sööt som följde mig hem till emma.. myyyys! Så himla gullig människa!! :)
somnade gott och vaknade med den självklara bultande huvudvärken!! AJJJJJJJJJJJJ!!!
Gick till Ica ljura och köper frukost som jag smaskade i mig på bussen hem.. :P

Väl hemma sov jag 2.5 timmar.. sen ävar jag pigg för fest igen! Kräftskiva i fåfalla stod på schemat..
började hos Lina sandberg där mamma lisa och pappa jörgen blandade supergoda drinkar åt oss :)
sen åkte vi vidare till fåfalla där ALLA är så jäääkla karatefulla! :D:D hahahah kuuul.. men vi hade lite att ta ifatt så vi hällde i oss glas efter glas efter glas.. vissa av oss klarade det galant och hade skiiitkul medan andra mår mindre bra och åkte hem tidigt... LINKAN! HAHAH:D
det hände tråkigheter.. simon<3 och jag bråkade med en kille, som jag iof blev sams med, men gaaah så arg jag var.. människan kastade tårta i mitt håååååår..!!! usch! fast nu kan jag väl skratta åt det...
kvällen var jättebra, men fredagen slår sjäälvklart detta! Oskar och jag blev "sams" också, om vi nu varit osams.. det var skönt, nu är vi överens :)
Ett stort tack till Anette wigren som var chaffis! :D det gjorde mamma glad, som skulle upp och jobba idag..

Nu äre fotboll i rungeboa på g, men jag har inte bestämt mig om orken finns för att sitta och frysa i två timmar, eller om jag faktiskt stannar i sängen... hmmmmmmm! :P

Åker kanske till pappa<3 ist och myser därute och äter god middag, kan vara aningen mer lockande.. :)

Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0