Jordgubbe :)

Träningen gick bra, vi gick en 40 minuters runda innan, i soolen :) ngr strålar och vips känner man sig lite gladare, härligt!!
Peggie ringde och ville spendera kvällen med mig, jag vill det också, men har även lovat emma och lisa min kväll så jag hoppas att alla mina tjejer vill göra samma sak, annars blir det tufft.. :P
Fribiljetter till hugo har vi, en inflyttningsfest i nkpg har vi, en förfest i sörping eller hos emmsi.. vi har allt.. men orkar vi?
Kräftis i morgon, hopefully :) då måste det finnas krafter, men vi är vana med 2, 3, 4, 5, 6 dagars fest i rad såå, det klarar vi giirls! ;D

Nu vill jag ha alla SB bilder tjejer så sätt igång och dela filer!!

Ödet får bestämma vad som händer ikväll, så slipper jag för en gång skull.. :P


Later babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0