JAG SKOJJAR INTE!!

Vi åker till Bulgariens favvoställe Sunny Beach i morgon!!! Sjukt hur fort dessa dagar av väntan gått.... ÅH!! <3

Nu håller jag och vännerna tummarna stenhårt på att jag ska vara helt kry utan ngr som helst problem med lilla magen.... Jag mår bra nu, är bara tröött! Men kommer jag kunna sova? HOOOPE SO! Behövs, då jag inte fick många timmar föregående natt....

En jävligt laddad Carolin.


Jag undrar över en sak, det slog mig nyss.. när jag läste lite "populära(re)" bloggar...
Så som blondinbellas kenzas, kissies osv osv... vad skriver dom som är SÅ kul att läsa? vad dom gör, känner, tycker, om och om och om och OM igen, fem ggr varje dag minst.. visst jag läser också, kanske en gång på två veckor.. jag gillar att kolla outfits.. men det andra, det är ju sjukt många som läser och följer deras liv... dom går ju t.o.m i skolan brudarna, så det inspireras jag inte heller av... lustigt hur folk kan fastna så mkt, när det inte är ngn inriktning, eller är de det?? mode maybe.. men njaa inte tillräckligt isf..
Dumt att klaga kanske, men skulle jag ha så många läsare skulle jag försöka göra ngt bättre... Jag är verkligen ingen seriös bloggare, kan vänta en vecka innan jag orkar uppdatera, gör det mest för att kunna blicka tillbaka på vad jag gjort och få skriva av mig och visst dela med mig, till vännerna... vilken press brudarna borde ha på sig också, folk som väntar hela dagarna på att dom ska skriva mer....

Men shit, hur patetisk blev jag? Varför sover jag inte ist för att skriva om andra bloggare... :P

Linda ligger i sängen däruppe och väntar på mig, så nu ska jag upp och jooina!! '
Förresten ringde pappa förut, orolig för mig förstås, han hade ryktesvägar (ngn av systrarna hade skvallrat) om att jag var sjuk, eller snarare blivit matförgiftad på ngt vis.... så OJ vad jag skulle ta det lugnt och hej och hå! Och jag säger bara, -JA pappa jag ska! Men fan vad jag ska njuta, ha roligt och bara leva livet fullt ut!! YEEEAH! MED VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER <3

I MORGON I MORGON I MORGON I MORGON I MORGON I MORGON I MORGON I MORGON!!

TJAAAHRÅÅÅÅÅ!!!


Jag vill krypa ner i din säng nu.. Det finns bara en.

Kommentarer
Postat av: cicciiii

idag idag idag åker vi :D :D sees snart ;)

2008-09-04 @ 11:01:19
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hoppas ni får det toppenkul, vilket jag inte tror ska bli några problem! :)

2008-09-04 @ 19:07:45
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0