Helg!

Denna dag fanns många förslag på listan, alltså inte kvällen utan dagen... jag skulle åka till västervik för träning och simning, men bussjääklarna går ju inge vidare alltså.. jag skulle åka till stan, ta hand om max och issa och kolla film med linda.. OCH jag ska träffa lina och träna osv här i viken..
Träning var mitt mål, så jag blev kvar i viken.. tråkigt men sant. det är dags nu och jag ska klara det! :)

MEN, ikväll då, vad ska ni göra?

Vilken jäkla dröm... allt på en gång och mys så jag storknar.. dumt att man bara drömmer sånt underbart nu för tiden....


Så, nu tänker jag äta en rejäl frukost och sen träna, vi kanske avslutar med en prommis, för jag ser att solen lyser starkt här utanför..<3


Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0