favoriter!!


:) Lite brunis efter Sb resan..


Kräftis i fåfalla, efter simons "olycka" aningen skakade och ledsna.. gubben<3


Bebis och jag, lagom runda under fossingarna :P


En efterlängtad sötnos, tack för fredagen<3


Denna helg har varit nästan föör bra, spenderat den med alla underbara vänner!! Och haft så himla roligt! :) Det trodde jag aldrig..
Det enda jobbiga är mammas och pappas ständiga tjat om att "detta är inte bra för dig" "du måste ta det lite lugnt, vi börjar bli oroliga" OSV.. men mitt svar till pappa blev nyss: "JO, för jag brukar ofta inte ha ngnstans att ta vägen, bli nerslagen och inte ha en aning om vart jag är.." NOOT, jag är ganska ansvarsfull när det väl gäller.... då vet ni det.. haha

Ska vila mig lite nu, jag trodde jag var van vid minst sagt två dagars, men aaaae...

ciaaao



Kommentarer
Postat av: lisen.

'..aningen skakade och ledsna OCH FULLA..' ;D <3

2008-09-22 @ 23:25:38
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0