F A T .

Vilket jävla dag, fattar noll.. :S

VIll sova men är inte tillräckligt trött, vill äta men är inte tillräckligt hungrig, fryser så vill duscha men har redan duschat två ggr idag pga att jag fryser... :S Duschar jag ännu en gång försvinner ännu mer huud.. allt ramlar av, fyfan för flaagning! Helvete.
fyfan för kalla sverige, för alla idioter, för att mitt humör sviktar sjukt mkt idag, för att jag bara vill gråta nu för att det aldrig slutar utan bara går åt felfelfel, hörde du? -FEL håll.. Snart blir det värre än förra gången. FUCK.

Bulgarien gjorde mig så jävla glad, jag mådde bra, hade kul, blev brun osv..
Nu mår jag dåligt, blir sur och ledsen, blir BLEK... hatar höst och jag trotsar.. vill inte köpa höstkläder, hate it!


SRY , behöver ngt att slå på, ngn frivillig?


Uppdaterar om helgen när denna ström av ilska släppt/lugnat sig.

Kommentarer
Postat av: simon

du får komma hit o slå lite på mig om du vill ;) bara du aktar högerben! :P <3

2008-09-15 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0