USCH!

Gårdagen var jätterolig, hemma hos lina, med middag och sånt, MYSMYSMYS och jag älskar vännerna!! <3

Sen gick något snett, kvällen går och ajg tror att jag har skaplig koll... idag vaknar jag med den värsta huvudvärken någonsin, malin ligger med armen runt mig och jag mår helt enkelt bara piss...
Jag kom upp ur sängen men vinglade på bra, men jag åt lite frukost iaf.. sen kände jag att huvudvärken bara blev för mkt så jag lägger mig igen.... så mår jag sämre och sämre... sen åker malin och jossan och då börjar skaka, andas konstigt, frysa och svettas, får järtklappning.... :S:S sen kom lina och lina och såg hur jag var och blev superoroliga så lina ringde linda så dom kom för jag varken kunde eller fick vara ensam... men men jag kunde knappt gå för att jag nästan svimmade och jag var heeelt svag i benen och bara skakade... :S HELT SJUKT dåligt mådde jag.... och så får jag saker berättade för mig som jag tydligen gort, sagt osv igår.... jag var arg, jag tjöt som en gris.. OSV... minns inte :'( så denna dag har gått till att tjuta för hur jävla synd jag tkt om mig själv, för att jag mått så äckligt dåligt och ringt mamma 10 ggr och göra henne sjukligt orolig och ringa sjukvårdsupplysningen som säger att jag borde åka till stan och ta blodprov och grejer för hon trodde jag blivit drogad......
VAD FAN HAR HÄNT?? :S

Jag ber om ursäkt här och nu om jag sa eller gjorde ngt dumt och konstigt.. jätteledsen isf, men jag kan inte komma ihåg....

Nu har jag sovit ruset av mig, som man säger...... och ska ta en dusch! kom ner för trappen och pappa gav mig den längsta och varmaste kram någonsin... han var så orolig förut så att han blev arg på mig ist.... :(<3

Hoppas 50 års festen blir så himla rolig och mysig som det var tänkt!! usch vad jag vill vara där.. :(buhu

hej

Kommentarer
Postat av: cicci

gumman då,läskigt det låter :( hoppas du mår bättre <3

2008-10-18 @ 19:24:52
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0