Tråkväder! :(

Hatar regn, så än så länge har jag inte gått utanför dörren idag.. Men snart ska jag det, Lina och jag ska åka till Nkpg, ge det ett försök till att hitta en klänning.. :) håll tummarna!
Sen ska vi jobba på brännan lite på sol och motion, träffa emma och hjälpa linda med kläder till 007 kvällen :)

Började denna dag med att skriva en bokrecension i sängen :P på boken, stolthet och fördom.. Sjukt tråkig bok det där, men nu är recensionen färdig och skickad till Pernilla, känns bra! :)

Efter stadstripen ska mamma och jag skriva mitt cv :)

Idag är humöret mycket bättre, inte arg eller ledsen, känner mig duktig och ganska glad :)

later beeejbs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0