Tisdag, yeppyepp

Ja vilken dag, skulle åkt till norpan (lite för ofta nu för tiden) men skulle åkt med fisen och det ville jag ju såklart verkligen, prataaaa av oss, som vi behöver typ fem ggr om dagen med varandra... :D kila lite på stan och så äta ngt gott vare tänkt.. men naae, jag tar mig upp ur sängen.. går till kylen, får ett blodtrycksfall, går så fort jag kan in till mammas säng och lägger mig bredvid henne, andas som en anfådd gris och svettas.. ligger kvar en stund, gör ett andra försök att göra mig lite lättdryck, för att få i mig liite socker... blodtrycksfall nr. 2 tar över min kropp och jag får skynda mig in till nästa säng, som jag var närmare denna gång.. annars hade jag hamnat pladask på golvet.. :( samma veva igen, svettas, mår illa, andas häftigt, huvudet snurrar och allt jag tänker är, jag kan ju inte spy här i sängen?? :S men jag kan inte ta mig upp ur sängen för då svimmar jag... what to dooooo!? ropar på mamma att jag vill ha lättdrycken som jag hann blanda halvklar.... sen kan jag gå upp igen efter ett par minuter.. jag äter en macka.. men jag känner hur yr och cp jag är i huvudet.... så jag hamnar i sängen, det hade då gått en timma sen min väckarklocka ringde... så det var inte annat än att vila en stund och meddela lisenfisen att jag inte kunde följa med till storstaden.. jag rent ut sagt HATAR när det blir sådär... mamma har hittat mig på badrumsgolvet x antal ggr..... Vad gör jag för fel??? :/

Men efter att ha sovit en, eller kanske två timmar till.... så är jag pigg och glad.. upp och känner att jag mår skitbra, helt plötsligt... så jag dricker en smootie med blåbär, hallon och linfrön och packar sedan väskan och fyller vatten flaskan och knallar upp till gymet, där jag spenderar nästan två timmar! Riktigt skönt må jag säga och aningen välbehövt!

Efter det har inte mkt vettigt gjorts, duschat :P sett oth bland annat...

Men nuuu, har jag varit en duktig flicka och lagat mat till mig och mamma :) Det blir lax i ugnen, kokt potatis, en hemmagjord mumsig sås och en vitkol och morotssallad!!

Detta ska avnjutas, nuuuuuuuuuuu!! :D



later.

Kommentarer
Postat av: fisen.

usch, hatar när man får svimattacker. ALWAYS! mwa, så illa. :S

2008-10-14 @ 20:51:03
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0