Igår stod fest på schemat.

Jag har känt hela veckan att jag ville göra NÅGONTING rooooligt den här helgen, för mina veckor är inte världens roligaste, världens slappaste men knappast roligaste..... jaja. utgång var min tanke och jag fick med mig ngr av de bästa<3 Bellsibub, Lisa, Lina, Malin och jag drog till stan i bmw, haha vad det lät  :D

Vi åkte till Linda och Danne, där vi körde buzz, hällde i oss ett antal glas, jag drack bara cider, efter förra helgens bravader!... Och det var precis lagom.. jag mådde jättebra och inga problem med minnet..

Vi åkte ner till hugo, kön var låååång.. Alex skulle fixa in mig(förmodligen skulle det gå åt helvete med tanke på aaaslång vipkö också..) men jag vill inte lämna de andra brudarna i kööön.. så där stod vi i aao, 1 timme nästan va? usch, de är det värsta med utgång när det är lön.
Väl inne kastar vi in jackorna i garderoben och springer ut igen för att kissa, toakön var antagligen oändlig, vi kollade inte ens, det var lite bråttom :P

Det var en rolig kväll med mycket dans och jag träffade många gooa människor osv.. Är nöjd med kvällen :) Men endel som jag inte känner SÅ bra, tog sig aningen för mkt friheter , det var lite otippat och onödigt!
 Men en bra kväll helt enkelt! Bra sällskap, bra dricka och fylla, bra med en timma extra och BRA med en originalburgare innan hemgång, jag har inte ätit på max på hm.. 3 månader? mer kanske.. gooott vare och sen vare decket i bilen! Tröött som fasen.

Idag vaknade jag kl. 09.30 tyyyp... ville sova mer, men det gick inte.. istället fick jag gå och försöka spy, för jag mådde så illa.. men när inte det gick så försökte jag få i mig lite frulle och det var nog bättre, sen mådde magen bra, eller iaf bättre.. :)

Sen har jag varit hos pappa, ätit soppa, vilket passade utmärkt i det här skitvädret... gooott!!
Sen tog jag en femma.. skönt!

Nu ska jag gå en promenad med linis!! :)


puss & kram


Kommentarer
Postat av: emma

tack söt <3 jaa gärna för mig, skulle du inte in till skolan något? du kanske har lust att komma in en sväng då om de går :) älskar diig <3

2008-10-26 @ 22:00:55
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0