Idag är det söndag..

Det känns fortfarande lite i huvudet, ngt gick fel, snett, åt helvete.. ja vilket som, eller kanske allihopa.. :S
Gårdagen gick åt till att gråta, gråta lite till, sova, vila, ha ont och känna mig döende.. osv... men efter kl sju ngn gång när jag sovit ett par timmar till, då var huvudvärken mindre och jag tog en skön dusch så efter det kändes det OK.. !
Malin och Jossan lagade planka till oss och min aptit var det iaf inget fel på, muuums! Och dom på sjukvårdsupplysningen sa "ääät och drick söött" och vad gör man inte? hah gooodis :) men var även tvungen att dricka lite läsk enligt jossan, jag gillar inte läsk så vääärst.. men det fick gå..

Vi såg på mamma mia och satc filmen, jättebra båda två :D



Mamma är bäst.

Kommentarer
Postat av: emma

jaa visst var mamma mia bra :D

2008-10-19 @ 12:14:36
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0