Finally friday!

Inatt blev det sent, en viss M höll mig vaken, som vanligt de senaste dagarna, men frågar ni honom så är det jag som håller honom vaken... ;D Klockan blev 02.30 innan vi var i säng, fast på skilda håll alltså, haha nu lät det som att jag uppdaterat er riktigt dåligt, men nejnej.. :D Den enda jag delade säng med var Maya, vilket är rätt mysigt också :)

Hade ställt klockan på 10.30, annars fanns det risk för att jag skulle sova borta hela dagen.. Jag ville inte låta det ske, så när klockan ringde gick jag upp och åt en god frukost, tog en promenix med maya, sen hängde jag framför tvn och här, och så kom linis på besök och vi mötte upp den andra linisen och gick en runda, jag stannade vi gymet och dom gick vidare.. sen körde jag hårt där i 60-70 minuter ngnting, veet inte vad det var med mig, först fanns skitmkt energi och jag körde steenhårt.. mot slutet blev jag helt slut, så då gick jag hem ist... bara dumt att försöka mer när man bara blir yr oså.. Men 60-70 min kanske räcker, såhär en fredags eftermiddag.. hope so! Blir en långpromenad ikväll också..
Har alltid gått mkt, minst en gång varje dag.. nu går jag tidigt och så en låångis på kvällen, då blir man trött och kan somna, trodde jag, men det har inte blivit så än.... :/ men nu tränar jag varannan dag på gymet och springer en lång sväng elelr går en eller två låånga och snabba promenader de andra dagarna och kör på min leg magic, gör minst 200 situps och ibland blir det även vibratorplattan.. Nästa vecka (om halsen känns helt OK) så ska jag testa på spinning och core på friskis! Jag har fått lite heta tips på att det verkligen ger mkt och jag har längre velat testa men inte vågat mig på det.. :D

Ikväll då?
Jag hade tänkt åka till Västervik med lina Isak och hälsat på måårtan ;D ha lite mys, sova över(såsött) och äta gott.. men problems dök upp, problemet heter Maya.. :D Hon skulle bli ensam hemma ( mamma är ju i tunisia och solar:( ) och jossan är hos pappsigubben med honom och leya... jaja det blir en hemmakväll, förhoppningsvis kommer fisen sen.. Alex ville ju att pattfia(jag) :D skulle komma till sörping och kolla hans match, helst skulle jag skriva heja alex på bröstet/magen också..... Vi får se hur det blir, har inte riktigt bestämt mig... hahah :D

jag är bög, som han sa, och kryper nog faktiskt ner i soffan och myser till idol... :D Men jag ska tala om att jag är bög, för OJ vad jag gillar pojkar.... :)

VIT HELG hörrni, jag bugar och bockar för era applåder! :D yeaaah, denna helg och troligtvis nästa också! Jag MÅSTE tänka på min hälsa nu... sprit är inte bra alltså... varför ens träna om man tänkt förstöra det när helgen kommer? Fast jag vet en som ser det på ett annat sätt... Tränar man hårt så kan man dricka utan att bli tjock.. hahah, hur tänker ni? :D


Ha en bra kväll allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0